Odchudzamy ze smakiem

Archiwum: lipiec 2015

zawartość jodu w produktach spożywczych.jpg
encyklopedia mikroelementów

Encyklopedia mikroelementów: Jod reguluje metabolizm człowieka!

Jod to pierwiastek niezbędny dla ludzkiego organizmu trzymający nas stale przy zdrowiu. Znaleźć go można w jedzeniu i w wodzie. Mineralny jod powszechnie występuje w formie skoncentrowanej w owocach morza a także w wodorostach, krasnorostach, roślinach i rybach morskich oraz rybiej ikrze. Najwięcej jodu w Europie jest na wybrzeżu Morza Bałtyckiego dlatego warto uzupełniać jego niedobory właśnie ta czytaj dalej

zioła zamiast soli.jpg
wskazówki dietetyczne

WSKAZÓWKI DIETETYCZNE: PRZESADZASZ Z SOLĄ? WYBIERZ ZIOŁA ZAMIAST SOLI!

Sól jest podstawową przyprawą używaną w naszej kuchni. Ciężko sobie wyobrazić smak potraw bez jej użycia. Dla większości ludzi byłyby one z pewnością nie do przełknięcia. Z solą należy jednak uważać. Według WHO, dzienne spożycie soli nie powinno przekraczać 5 gramów, natomiast do celów znakowania żywności wartość referencyjna spożycia soli wynosi 6 g/osobę/dzień. czytaj dalej

KONTROLOWANIE MASY CIAŁA.jpg
poradnik

Poradnik: Zasady prawidłowego ważenia masy ciała - jak często powinniśmy się ważyć?

Kontrolowanie masy ciała z użyciem wagi jest jak najbardziej słusznym działaniem, do którego powinniśmy podejść z najwyższą starannością. Jak prawidłowo ocenić efekty odchudzania i nie popaść w obsesyjne "ważenie się" kilka razy w ciągu dnia? Jak często powinniśmy się ważyć, aby cieszyć się wynikami i nie mieć obaw, że znów przytyliśmy? czytaj dalej

mroĹźone owoce.png
odchudzanie

Odchudzanie: Zrób zapasy mrożonych owoców na zimę!

Owoce najlepiej smakują świeże ale warto zatrzymać smak lata na chłodniejsze dni. Dlaczego? Mrożone owoce właściwie przechowywane i rozmrażane nie tracą swoich wartości odżywczych a dodatkowo mogą skutecznie pomóc Ci w odchudzaniu! Dieta na 5 radzi jak samodzielnie przygotować owocową mrożonkę! czytaj dalej